Vespa GTS 300 Super Sport

MOTOR hpe ééncilinder, 4-takt, 4 kleppen, elektronische injectie
BORING X SLAG 75mm x 63mm
CILINDERINHOUD 278
MAX VERMOGEN 17,5 kW (23,8 pk) bij 8.250 tpm
MAX KOPPEL 26 Nm bij 5.250 tpm
KLEPBEDIENINGSMECHANISME Enkele bovenliggde nokkenas (SOHC), 4 kleppen
BRANDSTOFSYSTEEM Nieuwe elektronische injectie PFI (Port Fuel Injection)
KOELSYSTEEM Vloeistof
SMEERSYSTEEM Wet sump
STARTSYSTEEM Elektrische startmotor
KOPPELING Automatische droge centrifugaalkoppeling met trillingsdempers
TRANSMISSIE CVT met koppelomvormer
DRAAGCONSTRUCTIE Plaatstaalcarrosserie met gelaste verstevigingen
VOORWIELOPHANGING Enkele arm met schroefveer en monoschokdemper
ACHTERWIELOPHANGING Dubbele hydraulische schokdemper met in 4 standen instelbare voorspanning
VOORWIEL Gegoten aluminiumlegering 3.00×12” – Tubeless 120/70-12″
ACHTERWIEL Gegoten aluminiumlegering 3.00×12” – Tubeless 130/70-12”
VOORREM Roestvrijstalen remschijf, Ø 220 mm met hydraulische aansturing – ABS/ASR
ACHTERREM Roestvrijstalen remschijf, Ø 220 mm met hydraulische aansturing – ABS/ASR
INHOUD BRANDSTOFTANK 8,5 liter (inclusief 2 liter reserve)
LENGTE/BREEDTE/WIELBASIS/ZADE
LHOOGTE (MM)
1.980 / 765 / 1.380 / 790
EMISSIEGOEDKEURING EURO 5
VERBRUIK (KM/L) 30,3 KM/L
EMISSIES (CO2) 75 G/KM

 7.899,00

De Vespa Gts SuperSport is beschikbaar in glanzende en matte kleuren, met carbonlook inzetstukken en glanzend zwarte afwerkingen die het ruime aanbod van beschikbare liveries benadrukken. Het model is verrijkt met talrijke details, sportieve graphics en een uitstekend zadel dat opvalt door de hoge kwaliteit van de materialen en de contrasterende stiksels.

Main Menu x